MiVoice Office 400 erő az Ön kapcsolatában

A modern üzleti kommunikáció iránya – Együttműködés – Kontrollált üzletmenet – Mobilizált munkaerő – Állandó elérhetőség

Több mint telefónia!

A MiVoice Office 400 teljes egészében lefedi a modern üzleti kommunikáció működési spektrumát. Kiemelkedő együttműködést és minden lehetőséget magában foglaló egységes kommunikációs megoldást kínál, egy rendszerbe integrálva. A termék paletta magába foglalja a kommunikációs szervereket, a terminálokat, a különféle szoftvereket és mobilitási megoldásokat, csak úgy, mint az együttműködést biztosító kommunikációs alkalmazásokat.

A legjobb teljesítmény az üzleti kommunikációban

A MiVoice Office 400 család néhány különlegessége:

  • Innovatív kommunikációs megoldások, élvonalbeli tech400_0nológiák VoIP, SIP, és XML400
  • Problémamentes elérhetőség cégen belül (DECT, SIP-DECT és WLAN) és kívül, (FMC) professzionálisan, integrált mobilitási megoldásokkal
  • Terminálok széles választéka
  • Egységes és intuitív telepítési lehetőségek minden terminál rendszerbe illesztésénél (asztali készülékek, vezeték nélküli telefonok, Soft, és Mobilkészülékek)
  • Egyesített és együttműködést biztosító kommunikáció („Unified and collaborative communications”)
  • Speciális, személyre szabott megoldások ügyfélkapcsolati központoknak (Call és Contact centerek), egészségügyi intézményeknek, hoteleknek felügyeleti és figyelmeztető rendszerekkel kiegészítve
  • Technológiai függetlenség és jövő központú fejlesztési lehetőség egy nyitott felépítésű (architektúrájú) rendszernek köszönhetően, mely a globális sztenderdeket követi (pl. SIP)
  • Kiemelkedően magas számú csatlakozási lehetőség nagyvállalatoknak

Infrastruktúra

A MiVoice Office 400 rendszercsalád 3 robosztus és erős kommunikációs szerverből áll:

  • MiVoice Office 415: tökéletes választás kis vállalkozások számára 12 főig.
  • MiVoice Office 430: kisebb cégek és szervezetek számára ideális 50 felhasználóig.
  • MiVoice Office 470: tökéletes, mindent magába foglaló megoldás cégek számára 400 felhasználóig. Modern VoIP technológián alapszik. A tökéletes kommunikációs szerver minden vállalat vagy cég számára, melynek szüksége van az egységes kommunikációra (UCC), multimédia szolgáltatásokra, mobilitási vagy vertikális üzleti megoldásokra.
  • MiVoice Office 400 Virtuális gép
    • Egyszerű út a felhőhöz: Magán felhő vagy nagy teljesítményű helyi tárhely a virtualizált hívás vezérléséhez és a média kezeléséhez.
    • Lehetővé teszi a MiVoice Office 400 telepítését és kezelését az Ön virtuális adatközpontjában és tárhelyén.
    • Egyszerűsített folyamatok, eszközök a hang kommunikációra.
    • Egy adatközpont irányítás, erőforrás megosztás, üzleti folytonosság adatra és hangra.
    • Széleskörű a virtualizált alkalmazások portfoliója.
    • Beruházás védelem: A meglévő vezérlők (Mitel 415/430/470) és hardverek továbbra is felhasználhatók, mint TDM átjáró a virtuális alkalmazások hálózatába.
    • Csak 1 virtuális CPU szükséges a hívás vezérléshez

A MiVoice Office 400 család tagjai használhatók egyedül álló csomópontként, vagy transzparens hálózatként 40 telephelyen 600 felhasználóig, virtuális környezetben 1200 felhasználóig a rendelkezésre álló összes szolgáltatással. A MiVoice Office 400 hálózatok jóval nagyobb kapacitásra is képesek, SIP protokollú hálózatban használva akár 100 csomópont (telephely) is létesíthető.

Nagy számú nyílt standard-ok támogatottak, biztosítva a rugalmas integrációt az ügyfél környezetében és alkalmazásaiba. A MiVoice Office 400 minden jelzési és hangkódolási protokollt (TLS, SRTP) támogat, ezzel emelve magas biztonsági és megbízhatósági szintre a terméket.

A MiVoice Office 400 Portfolió és Kapacitások

A MiVoice Office 400 előnyei és lehetőségei

  • Jövő orientált, VoIP alapú kommunikációs rendszer
  • Bármely üzleti ágazatban alkalmazható, kiválóan adaptálható
  • Moduláris architektúra lépésről lépésre való bővítéssel
  • Optimális telepítés valamint üzlet orientált terminálkínálat (IP illetve digitális), intuitív felhasználói felület.
  • Erős, IP-alapú softkészülékek a PC telefóniához
  • A csoport és jelenlét menedzsment kezelésére alkalmas funkciók széles választéka a hatékonyság növeléséhez
  • UCC megoldások, beleértve a CTI-t /Számítógép – telefónia integráció/, videó konferenciát, chat lehetőséget, asztal megosztást. Mindezt a MiVoice Office 470-el külső PC nélkül
  • Külső telefonkönyvvel és névjegy adatbázisokkal való összekapcsolás, mint pl: Microsoft Exchange, Microsoft Outlook, telefonkönyv CD
  • CTI funkciók: névválasztás, clip kijelzés, Microsoft Outlook naptárfigyelmeztetések a rendszer terminálokon
  • Teljesen integrált vezeték nélküli készülékek (DECT és SIP-DECT) a cégen belüli elérhetőség és mobilitás érdekében.
  • Külső terminálok integrálása pl. GSM / UMTS mobilkészülékek külső felhasználókként (FMC)
  • A Mitel Mobil Kliens (MMC) lehetőséget biztosít a menüvezérelt rendszerfunkciók működtetésére az integrált mobil készülékeken.
  • SIP képes WLAN mobil készülékek integrálása
  • Egyszámos (One Number) működtetés több terminállal rendelkező felhasználók részére
  • Könnyen elérhető hívásirányítás a személyes profilokon keresztül
  • Integrált SIP protokoll a nyilvános hálózatokhoz szolgáltatókon keresztül, valamint SIP terminálokhoz és SIP alkalmazásokhoz
  • Rugalmas integráció a standard interfészekkel működő alkalmazások széles skáláján (SIP, XML, TAPI, Corba)
  • Minden egyes rendszer alapszolgáltatása az Integrált hangposta funkció
  • Integrált automatakezelő
  • Figyelmeztető (Alarm) megoldások pl. egy gyárban vagy gyártói környezetben
    Integrált épület menedzsment standard KNX protokollon keresztül
  • Teljesen egységes, egy felületnek látszó hálózat kialakítása 40 rendszerig (40 telephely)
    Integrált távfelügyeleti és távjelző rendszer.

MiVoice Office 400 minden igényt kielégít

Bővebb információért hívja ügyfélszolgálatunkat.