Skip to content
Mitel 400 Call Center ügynökök
- Az ügynökök az OfficeSuite-ot és bármilyen típusú rendszer telefont használhatnak
- MiVoice 5300/5300 IP
- Mitel 6800 SIP
- MiVoice 2380 Szoftfon
- Mitel 600 DECT telefon (TDM-DECT & SIP-DECT)
- Teljes funkció, például a bejelentkezés, a kijelentkezés és a feldolgozási idő minden telefonon elérhető
- A szoftfonok, vagy a DECT telefonok használata rugalmasabbá teszi az ügynököket
Mitel 400 Call Center felügyelő
- A felügyelők felügyelik és kezelik az ügynököket és csoportokat
- Ügynök monitor állapot és jelenlét-jelzővel
- Ügynökök hozzárendelése meghatározott csoportokhoz (például „ügyfélszolgálat”)
- Hozzon létre / távolítson el ügynököket a munkacsoportból
- Ügynökök be/kijelentkeztetése távolróla
- Az ügynökök állapotának megváltoztatása
- A munkacsoportok nem fogadott hívásainak ellenőrzése
Mitel 400 Call Center felügyelő szoftver
- Call Center Supervision (CCS) biztosítja a hiányzó adatokat
- Az ACD csoportok rugalmas online monitoringja és a Mitel 400 Call Center ügynökeinek ellenőrzése
- Off-line jelentések és statisztikák kiválasztása számos előre definiált jelentésből
- Csatlakoztatás a falon lévő kijelzőkhöz, amelyek jelzik a legfontosabb szervizszintű információkat
- Az ügynökök, a felügyelők és a kijelzők licenszeltek
Go to Top
Weboldalunk és webáruházunk sütiket (cookie) használ szolgáltatásainak működése, statisztikai adatgyűjtés valamint a felhasználói élmény fokozása érdekében. További részletek az adatkezelési szabályzatban. Elfogadom Adatkezelési szabályzat Adatkezelési szabályzat