A mobiltelefonok fejlődése lehetővé teszi azok teljes mértékű integrálását az üzleti kommunikációs rendszerbe. A Mitel FMC (Fixed Mobile Convergence) tökéletes megoldás mindazok számára, akik munkaidejükben igénylik a kommunikációs integráltságot a hatékonyabb elérhetőséghez, munkavégzéshez.
Mit jelent a mobil integráció?
- Egyesíti a mobil és vezetékes vállalati telefóniát
- Biztosítja a vállalti vezetékes telefon szolgáltatásokhoz való hozzáférést.
- Emelt szintű elérhetőséget biztosít.
- Csökkenti a kommunikációs költségeket.
- Növeli a termelékenységet.
A mobil integráció előnyei
“EGY SZÁM KONCEPCIÓ”
- Azonnali elérhetőség az asztalnál, a vállalat területén (WiFi), vagy az úton (GSM)
- Nem kell kiadni a mobil telefonszámot.
- Lehetővé teszi a valódi mozgó munkahelyet
- A mozgó munkatársak teljes körű kommunikációs integráltsága, pl. technikusok, konzulensek.
- Látni lehet, ki hív – Valódi CLIP – Akár a GSM hálózaton keresztül, akár VoIP kapcsolaton keresztül látható a hívó száma (névvel együtt a központi teleofnkönyvből)
- Vállalati telefónia szolgáltatások – Nagyon könnyen kezelhető GUI (Grafikus interfész) gyors hozzáférést biztosít a leghasználtabb szolgáltatásokhoz
- Központi telefonkönyv – Hívás lehetőség a központi teleofnkönyvből (központi adatbázis, LDAP, CRM rendszer)
- Elérhetőségének felügyelete – Be/kijelentkezés a kliensből, munka-/pihenő idő
- A vezetékes telefon kedvező percdíjainak használata kimenő hívásnál – beleértve a nemzetközi hívást is
- Nincs GSM szolgáltató költség amikor WiFi használat van
- Minimálisra csökkenti a Roaming költségeket utazásnál – LCR funkció, Visszahívás, WiFi
- SIM kártya csere idegen országban a roaming költségek kiküszöbölésére
Hogyan működik
Az okostelefonra telepített alkalmazáson keresztül a kommunikációs rendszer részévé válik a készülék. A felhasználó számára a mobil telefon egy kommunikációs eszköz, az asztali telefonja mellett, és egyenértékű készülékként biztosítja a szolgáltatások elérését, mint pl.: hívás átirányítás, hívás átadás, tudakozó hívás, konfererencia, hangposta használat, take, …
Az integráció szintjét mutatja az a lehetőség, hogy az asztali készüléken folytatott telefonbeszélgetés egy gombnyomással úgy tehető át a mobil készülékre, hogy a beszélgetőpartner ebből semmit nem vesz észre. Ugyanez visszafelé is elérhető, amikor a mobiltelefonon folytatott hívást az irodába visszatérve az asztali készüléken kell folytatni. Nem kell megszakítani a beszélgetés, a korábbi lehetőséggel szemben.(Ez a szolgáltatás a Take funkció.)
A készülék integráltsága biztosítja azt is, hogy a felügyelt helyeken (pl. titkárság, asszisztens) látható, amikor a mobil telefonon beszélgetés folyik, így egy átkapcsolás előtt már tudható, hogy az illető beszél, melyről a hívott felet tájékoztatni lehet, az egyéb lehetőségek felkínálásával.
Nemzetközi környezetben a szükséges hívásokat nem kimenő hívásként, hanem a sokkal kedvezőbb bejövő roaming hívással építi fel a rendszer, a hívott fél az irodai telefonszámot látja, mintha a hívás az irodából, az asztali készülékről lett volna kezdeményezve. WiFi krönyezetben VoIP hívásként történik a kapcsolatfelépítés, mely tovább csökkenti a költségeket, a roaming kiiktatásával. A média között manuálisan is lehet váltani, úgy, hogy a másik fél ezt észre sem veszi, viszont mozgásban maradva (szállodát elhagyva beszállva egy taxiba) folytatható a zavartalan üzleti kommunikáció.
Az ‘EGY SZÁM’ koncepció használatával, azaz csak egy üzleti telefonszám publikálásával megtartjuk a lehetőséget arra, hogy magunk döntsük el, hol csengjen a hívás, az asztali készüléken, a mobilon vagy mindkettőn, vagy menjen a titkárságra, hangpostára vagy egyéb helyre. Ezek vezérlését a mobil telefonról is el lehet végezni, bárhol vagyunk. Nagyon fontos, hogy a mobil telefonszám kiadásának elkerülése a vállalat kommunikációs arculatában való teljes integráltságot biztosítja, elkerülve az alkalmatlan helyzetekben való kényszerű elérhetőségben rejlő stresszes kommunikációt. Nagyon sok esetben csak a mobil telefonnal biztosítható egy munkakör ellátása, a folyamatos elérhetőség (pl. orvosok kórházi területen, állandó mozgásban, külső orvosi ügyeletben, ügyeletes szervíz munkatárs, idősek otthonában, vendéglátásban), azonban ekkor sem kell kiadni a mobil telefonszámot.
Egy valódi problémára valódi megoldás! Sokan használják azt a szolgáltatást, hogy az irodai telefonjukat a mobil telefonjukra irányítják. Amikor sikerült felvenni a hívást, akkor nincs is probléma, bár ekkor sem teljes az információ szolgáltatás, mert nem látom, illetve nem tudom tárolni a hívó fél telefonszámát. Azonban, ha nem sikerül felvenni, akkor a készüléken csak azt látjuk, hogy a cégtől volt egy hívás, a GSM adapter számával vagy a központi vezetékes számmal. De hogy ki volt az, ki keresett, kolléga, üzleti partner, új érdeklődő ügyfél, semmit nem tudunk. A TrueCLIP szolgáltatás már csengetés alatt – akkor is ha a mobil adaptert használva épült fel a hívás – láthatjuk a hívott fél telefonszámát, és nevesítve is az elérhető telefonkönyvekből azonosítva. A nem fogadott listában is ugyanúgy láthatjuk, mintha az irodai asztali készüléken látnánk. A mobil kliens alkalmazás a háttérben adatkapcsolatban kapja meg az információt, így teljesen érdektelen, milyen közegen épült is fel a kapcsolat.
Egy hagposta fiók használata megkönnyíti a hangüzenetek kezelését, minden üzleti hívás esetén a vállalati rendszer hangposta fiókja veszi az üzenetet, még akkor is, ha csak a mobilon csengett a hívás, és nem lehetett felvenni. A hagyott hangüzenetet akár email kapcsolattal is megkaphatjuk, csatolt fájlként, de bárhonnan meg is hallgathatjuk, és szükség esetén továbbíthatjuk is a megfelelő munkatársunknak is.
Fentiekkel próbáltuk bemutatni azt a kommunikációs szabadságot, mely lehetővé teszi a hatékony munkavégzést azokban az esetekben is, amikor a munka nem helyhez kötött, biztosítva a teljes intengráltságot a vállalati kommunikáción belül, a hatékonységnövelő szolgáltatások elérését a felmerülő telefonos költségek csökkentésével együtt. Keressen bennünket, mert a megoldást nem csak a Mitel MiVoice Office kommunikációs rendszerében, hanem bármilyen meglévő kommunikációs környzetben is meg tudjuk valósítani.
Kérdésével keresse ügyfélszolgálatunkat.