MiVoice Office Mobile Applikáció

 

A mobil megoldás kisvállalkozások számára

 

 

Soha ne hagyj ki egy telefon hívást !

Egyszerűen és könnyen kezelhető, a MiVoice Office mobilalkalmazás, ami egy céges telefonos rendszer szolgáltatásait nyújtja mobilalkalmazásban. Most már használhatja mobiltelefonját úgy, hogy több ügyfélhívást megválaszoljon és irányíthasson valós időben bárhol, Ön és az alkalmazottai is.

 

Hívások kezelése

A mai mobil világban a vállalkozások felé irányuló hívások száma növekszik, és várhatóan folytatódik. A mobil fogyasztók széles választékával a potenciális ügyfelek mintegy 85% -a nem fogja visszahívni, ha nem válaszol először. Az Ön vállalkozása nem engedheti meg magának, hogy kihagyjon minden hívást.

 

Egyszerű és költséghatékony mobilitás

Felhasználóbarát és könnyen kezelhető, a MiVoice Office Mobile Applikáció egy üzleti telefonrendszer alapvető jellemzőit nyújtja mobilalkalmazásban.

Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy valós időben válaszoljanak és manőverezhessenek a mobiltelefonjukról, bárhol.

A hagyományos hangcentrikus funkciók mellett, mint például az átadás, tartás, csoporthívások, hívásfelvételi csoportok stb., a MiVoice Office Mobile alkalmazás többek között a csevegést, a jelenlétet, a telefonkönyvhöz való hozzáférést és a híváselőzményeket biztosítja. Más mobil UC-alkalmazásoknak sok ilyen üzleti hangfunkciója hiányzik.

Mobile Applikáció –kulcs értékei

Üzleti asztali telefon mobilalkalmazásban –

a MiVoice Office Mobile alkalmazás célja, hogy az üzleti középkategóriás asztali telefon lényeges, funkcióit kínálja ügyfelei kezébe.

Legyen kapcsolatban és mindig elérhető – a MiVoice Office Mobile alkalmazás olyan vállalkozások számára készült, amelyek bevételei egyszerű és hatékony hangkommunikációra támaszkodnak.

Egyszerű és egyenes kialakítás – A MiVoice Office Mobilalkalmazás alapja a mobilitás és az egyszerűség a kisvállalkozások számára. A modern dizájn könnyen érthető és egyszerűbbé teszi a munkafolyamatokat, amelyek jobb felhasználói élményt nyújtanak

Hogyan működik

Az okostelefonra telepített alkalmazáson keresztül a kommunikációs rendszer részévé válik a készülék. A felhasználó számára a mobil telefon egy kommunikációs eszköz, az asztali telefonja mellett, és egyenértékű készülékként biztosítja a szolgáltatások elérését, mint pl.: hívás átirányítás, hívás átadás, tudakozó hívás, konfererencia, hangposta használat, take, …

Az integráció szintjét mutatja az a lehetőség, hogy az asztali készüléken folytatott telefonbeszélgetés egy gombnyomással úgy tehető át a mobil készülékre, hogy a beszélgetőpartner ebből semmit nem vesz észre. Ugyanez visszafelé is elérhető, amikor a mobiltelefonon folytatott hívást az irodába visszatérve az asztali készüléken kell folytatni. Nem kell megszakítani a beszélgetés, a korábbi lehetőséggel szemben.(Ez a szolgáltatás a Take funkció.)

A készülék integráltsága biztosítja azt is, hogy a felügyelt helyeken (pl. titkárság, asszisztens) látható, amikor a mobil telefonon beszélgetés folyik, így egy átkapcsolás előtt már tudható, hogy az illető beszél, melyről a hívott felet tájékoztatni lehet, az egyéb lehetőségek felkínálásával.

Nemzetközi környezetben a szükséges hívásokat nem kimenő hívásként, hanem a sokkal kedvezőbb bejövő roaming hívással építi fel a rendszer, a hívott fél az irodai telefonszámot látja, mintha a hívás az irodából, az asztali készülékről lett volna kezdeményezve. WiFi krönyezetben VoIP hívásként történik a kapcsolatfelépítés, mely tovább csökkenti a költségeket, a roaming kiiktatásával. A média között manuálisan is lehet váltani, úgy, hogy a másik fél ezt észre sem veszi, viszont mozgásban maradva (szállodát elhagyva beszállva egy taxiba) folytatható a zavartalan üzleti kommunikáció.

Az ‘EGY SZÁM’ koncepció használatával, azaz csak egy üzleti telefonszám publikálásával megtartjuk a lehetőséget arra, hogy magunk döntsük el, hol csengjen a hívás, az asztali készüléken, a mobilon vagy mindkettőn, vagy menjen a titkárságra, hangpostára vagy egyéb helyre. Ezek vezérlését a mobil telefonról is el lehet végezni, bárhol vagyunk. Nagyon fontos, hogy a mobil telefonszám kiadásának elkerülése a vállalat kommunikációs arculatában való teljes integráltságot biztosítja, elkerülve az alkalmatlan helyzetekben való kényszerű elérhetőségben rejlő stresszes kommunikációt. Nagyon sok esetben csak a mobil telefonnal biztosítható egy munkakör ellátása, a folyamatos elérhetőség (pl. orvosok kórházi területen, állandó mozgásban, külső orvosi ügyeletben, ügyeletes szervíz munkatárs, idősek otthonában, vendéglátásban), azonban ekkor sem kell kiadni a mobil telefonszámot.

Egy valódi problémára valódi megoldás! Sokan használják azt a szolgáltatást, hogy az irodai telefonjukat a mobil telefonjukra irányítják. Amikor sikerült felvenni a hívást, akkor nincs is probléma, bár ekkor sem teljes az információ szolgáltatás, mert nem látom, illetve nem tudom tárolni a hívó fél telefonszámát. Azonban, ha nem sikerül felvenni, akkor a készüléken csak azt látjuk, hogy a cégtől volt egy hívás, a GSM adapter számával vagy a központi vezetékes számmal. De hogy ki volt az, ki keresett, kolléga, üzleti partner, új érdeklődő ügyfél, semmit nem tudunk. A TrueCLIP szolgáltatás már csengetés alatt – akkor is ha a mobil adaptert használva épült fel a hívás – láthatjuk a hívott fél telefonszámát, és nevesítve is az elérhető telefonkönyvekből azonosítva. A nem fogadott listában is ugyanúgy láthatjuk, mintha az irodai asztali készüléken látnánk. A mobil kliens alkalmazás a háttérben adatkapcsolatban kapja meg az információt, így teljesen érdektelen, milyen közegen épült is fel a kapcsolat.

Egy hagposta fiók használata megkönnyíti a hangüzenetek kezelését, minden üzleti hívás esetén a vállalati rendszer hangposta fiókja veszi az üzenetet, még akkor is, ha csak a mobilon csengett a hívás, és nem lehetett felvenni. A hagyott hangüzenetet akár email kapcsolattal is megkaphatjuk, csatolt fájlként, de bárhonnan meg is hallgathatjuk, és szükség esetén továbbíthatjuk is a megfelelő munkatársunknak is.

Fentiekkel próbáltuk bemutatni azt a kommunikációs szabadságot, mely lehetővé teszi a hatékony munkavégzést azokban az esetekben is, amikor a munka nem helyhez kötött, biztosítva a teljes intengráltságot a vállalati kommunikáción belül, a hatékonységnövelő szolgáltatások elérését a felmerülő telefonos költségek csökkentésével együtt. Keressen bennünket, mert a megoldást nem csak a Mitel MiVoice Office kommunikációs rendszerében, hanem bármilyen meglévő kommunikációs környzetben is meg tudjuk valósítani.

 

Kérdésével keresse ügyfélszolgálatunkat.