Az Aastra A400 teljes egészében lefedi a modern üzleti kommunikáció működési spektrumát. Egy egységesen együttműködő, és minden lehetőséget magában foglaló kommunikációs megoldást kínál. Mindezt zökkenőmentesen egy rendszerben integrálva. A termék paletta magába foglalja a kommunikációs szervereket, a terminálokat, a különféle szoftvereket és mobilitási megoldásokat, csak úgy, mint az egységesen együttműködő kommunikációs alkalmazásokat.

Aastra BusinessPhone egy üzleti kommunikációs megoldás kis és közepes vállalatok (300 felhasználó) számára, értékálló beruházásként biztosítja a hatékony kommunikációt. Az integrált megoldásai emelik ki versenytársai közül, mint az IP telefónia, IP Networking, Hospitality, Call Center, Unified Messaging, Mobility.

Aastra OpenCom egy igényes megoldás vállalkozásoknak, kis vállalatoknak, akik hosszú távon tervezve, alacsony költséggel szeretnének hatékony kommunikációt kialakítani, akár távoli telephelyek IP alapú mobilitás integrálásával. 3- 40 felhasználós válallatok számára ideális megoldás. Könnyen elsajátítható rendszer menedzsmentje is a rendszer kisvállalati alklamazását erősíti.

Aastra A800 egy hardver nélküli SoftPBX megoldás, az Asterisk ellen lépett piacra, Windows-os környezetben, könnyen telepíthető és menedzselhető, minden IT munkatárs kedvelni fogja. Szolgáltatási megegyeznek az OpenCom rendszerével, annak PC-s megoldása. 200 felhasználóig tiszta IP-s környezetet biztosít, amennyiben telefonőlni és nem programozni (Asterisk) szeretne, válassza az A800 megoldást.

Az Aastra SIP terminálok igényes megjelenésével, kiemelkedő hangminőségével, könnyű telepíthetőségével és XML képességével biztosított nyitottságával nem véletlenül olyan népszerű. Egy teljes termék portfolióban mindenki megtalálja a számára legkedvezőbb ár/érték arányú készüléket. Az Aastra és a legnagyobb gyártók partneri együttműködése biztosítja a készülékek problémamentes integrálhatóságát nyilt rendszerekben is.

A DECToverIP megoldás lehetővé teszi a legjobb minőségű mobil kommunikáció kialakítását a meglévő LAN infrasturktúra kihasználásával, távoli telephelyek kommunikációs integrálását.

Minden vállalatnál fontos kérdés a távközlési költségek felügyelete, kézben tartása. Ennek eszköze a TMS – Ringmasterprogram, mely olyan részletes hívásanalízist biztosít, mellyel könnyű optimalizálni a költségeket, könnyű feltérképezni a kommunikációs folyamatokat, terheltségeket. Előre definiált profiljaival a felelős munkatárs havonta automatikusan megkapja a költségek felhasználóra, osztályra, esetleg kódra bontott részletes leosztását.

A vállalati mobil telefonok, a mobil kommunikáció integrálásához, annak alacsony költségen tartásához elengedhetetlen a mobil szolgáltatók alközponti integrációja. Ezt biztosítja a GSM adapter, más néven GSM Gateway, melynek különböző fajtáit az adott környezet és felhasználási igény szerint ajánljuk.