Távmunkahely megoldások

Több kisebb telephely, otthoni munkavégzés – a hatékonyság nevében

TelegraM Kft. igen nagy tapasztalattal, és komoly referenciákkal rendelkezik több telephelyes vállalati kommunikációs rendszerek megoldásában.

Az egyre könnyebben és kisebb költséggel elérhető IP környezet lehetőséget biztosít távoli pontok egységes kommunikációs felülettel történő kiépítésére.

Milyen megoldásokkal lehet távoli végpontokat egységes kommunikációval ellátni?

  • A nagyobb létszámmal működő távoli egységet célszerű egy önálló kis fokozattal ellátni, mely saját külső vonalakat is kezel, de IP felülettel egységes sturktúrát alkot a központi telephely rendszerével.
  • Néhány munkatársat foglalkoztató kis telephelyeket célszerű közvetlen IP felülettel kiszolgálni, akár IP telefonokkal, vagy egyszerűbb esetben IP mellékből átalakított analóg telefonkészülékkel.
  • PC-s munkahelyen pedig ideális a számítógépen keresztűl használható un. Softphone megoldás, egy IP mellékként működő szoftver, mely a számítógép hangkártyáján keresztűl biztosítja a hangkommunikációt. Ennek hátránya, a PC folyamatos működés igénye. Amennyiben ez elegendő, tökéletes megodlás, sőt, ez biztosítja legjobban a mobilitást is.
  • Call Centerben távoli munkatárs integrálása, digitális funkcionalitással IP hálózaton keresztűl
  • Mobiltelefonnal rendelkező munkatárs alkalmazhatja a mobil mellék és a számítógép telefónia integrációját (CTI) az elérhető IP felületen . Ebben az esetben a BackStage alklamazásával a hívás felépítése a mobil telefonra történik, hihetetlen lehetőségeket hordozva a hatékony mobilitás kihasználásával.

Call center megoldásban kiválóan alkalmazhatók távoli telephelyek felszabaduló mukatársai, ezzel növelve a központi ügyfélszolgálat hatékonyságát. Ehhez a legmagasabb szolgáltatási szintet biztosító digitális felületet hosszabbítjuk meg a rendelkezésre álló IP hálózaton keresztűl.

Jelenleg 2 illetve 8 portos egységekkel lehet gazdálkodni, melyet az IPTC AlbatrossTM DEX28TM VoIP Gateway egységek biztosítanak.
Költséghatékony változat, amikor az egyébként PC-s munkatárs csak a SoftPhone felületet használja, mivel ilyenkor nem szükséges a távoli végpontra az eszközt megvásárolni.

Amennyiben fontosnak tartja a költséghatékony kommunikáció biztosítását több telephellyel rendelkező vállalatánál, kérjük keressen bennünket, és felmérve az igényeket és a lehetőségeket, az elérhető legkedvezőbb megoldásról tájékoztatjuk.