Általában a Microsoft csak az UCC Skype for Business alkalmazást kínálja ügyfeleinek.
Ez mit jelent ?
Nincs hívásszerver PSTN hozzáféréssel. Nincs asztali terminál. Nincs DECT. Nincs analóg interfész. Nincs contact center megoldás. Nincs kezelői megoldás.

Csak egy Microsoft felhasználói licence van minden alkalmazott számára. A Microsoft a saját licencelt szervereire és operációs rendszereire támaszkodik, ezek azonban drágák, és hosszadalmas a karbantartása. Ha ki szeretnénk lépni ebből a zárt világból az igen magas költségekhez vezet.

A Mitel a teljes választékot kínálja minden vállalkozás számára az SfB kapcsolatokhoz.
UCC alkalmazás, MiCollab. Hívásszerver PSTN / régi interfészekkel. Asztali telefonok, DECT, mobil integráció. Contact center. Kezelői alkalmazás.
A Mitel, Linux operációs rendszerre támaszkodik. Nincs licenc és SWA az operációs rendszerek számára. Minden a Mitel-től származik harmadik fél alkalmazásai nélkül.
A Mitel a MiVoice for Skype for Business vállalati hangot kínálja asztali telefonon és / vagy softphone-on keresztül.

A Mitel partnerek 3rd party integrátor megoldásokat kínálnak a Skype for Business összes területére.
A Mitel termékek a legmagasabb Microsoft minősítésekkel rendelkeznek.

MiVoice Office 400, mint átjáró
  • Vállalati szintű hang- és mobilitás a Microsoft a Skype for Business telepítésekhez
  • Zökkenőmentes felhasználói élmény Lync / Skype for Business kliensen belül
  • Ellenőrzött hívás funkciók: átadás, konferencia, tartás, stb.
  • Asztali telefon felügyelete és a click-to-call
  • Titkosított kapcsolat SRTP és TLS
  • Teljes körű interfészek
  • Egy szám fogalom (Egy felhasználó – egy szám – minden terminálon)