Mitel 400 Call Center ügynökök
  • Az ügynökök az OfficeSuite-ot és bármilyen típusú rendszer telefont használhatnak
    • MiVoice 5300/5300 IP
    • Mitel 6800 SIP
    • MiVoice 2380 Szoftfon
    • Mitel 600 DECT telefon (TDM-DECT & SIP-DECT)
  • Teljes funkció, például a bejelentkezés, a kijelentkezés és a feldolgozási idő minden telefonon elérhető
  • A szoftfonok, vagy a DECT telefonok használata rugalmasabbá teszi az ügynököket
Mitel 400 Call Center felügyelő
  • A felügyelők felügyelik és kezelik az ügynököket és csoportokat
  • Ügynök monitor állapot és jelenlét-jelzővel
  • Ügynökök hozzárendelése meghatározott csoportokhoz (például “ügyfélszolgálat”)
  • Hozzon létre / távolítson el ügynököket a munkacsoportból
  • Ügynökök be/kijelentkeztetése távolróla
  • Az ügynökök állapotának megváltoztatása
  • A munkacsoportok nem fogadott hívásainak ellenőrzése
Mitel 400 Call Center felügyelő szoftver
  • Call Center Supervision (CCS) biztosítja a hiányzó adatokat
    • Az ACD csoportok rugalmas online monitoringja és a Mitel 400 Call Center ügynökeinek ellenőrzése
    • Off-line jelentések és statisztikák kiválasztása számos előre definiált jelentésből
    • Csatlakoztatás a falon lévő kijelzőkhöz, amelyek jelzik a legfontosabb szervizszintű információkat
    • Az ügynökök, a felügyelők és a kijelzők licenszeltek