A Fidelity egy korszerű és költséghatékony Contact Center megoldás, amely főként a szolgáltatások minőségére, az ügyfelek hívásainak hatékony kiszolgálására fókuszál, emellett pedig lehetővé teszi a különféle statisztikák készítését és kezelését a contact center működéséről.

A Fidelity lehetővé teszi a supervisorok számára, hogy akár valós időben begyűjtsék a szükséges információkat, hogy ezzel optimalizálhassák az elérhető erőforrásokat, statisztikákat és a különféle működési beszámolókat.

A Fidelity a tökéletes Call Center, ügyfélszolgálat és helpdesk megoldás. De kiválóan alkalmazható technikai segélyhívóközponthoz vagy bármilyen más contact center konstrukcióhoz is.

A Fidelity nagymennyiségű hívás elosztására és kezelésére képes. Emellett csökkenti a válaszidőt, a megválaszolatlan hívások számát és javítja a költséghatékonyságot.

A cél egyszerű: minél több hívás kezelése minél kevesebb alkalmazottal a leghatékonyabb és legprofesszionálisabb módon. A Fidelity esetében a valódi különbség az adaptálhatóságon és a könnyű kezelhetőségen érezhető. A Fidelity kiválóan alkalmazható bármilyen szektorban.

A Fidelity képes e-mail és chat használatára is, továbbá CRM és ERP megoldásokkal is kombinálható. A telemarketing szektor kiválóan és kimagasló hatékonysággal alkalmazhatja kimenő kampányok szervezésekor.

ÜGYNÖKI ABLAK

Az „Agent” (ügynök) felület egyszerű ki- és bejelentkezést tesz lehetővé. Láthatjuk a várakozó hívásokat, chatelhetünk a supervisorokkal vagy más ügynökökkel. Különböző funkciókat használhatunk és igény esetén rögzíthetjük a hívásokat.
Lehetőség szerint automatikusan felugranak a CRM felhasználói fájlok, ezzel segítve a hatékonyabb munkát és kommunikációt a partnerrel.

SUPERVISOR KÉPERNYŐ

A Call-Center működésével kapcsolatos minden szükséges információ elérhető: hívások és ügynökök állapota, várakoztatás, minőségbiztosítási információk.

Valós idejű hozzáférés a supervisor számára az alkalmazottakkal és az ügynökökkel kapcsolatban: hívásidők, hívás megszakítás, várakoztatott hívók, stb.

A szoftver lehetővé teszi az ügynökök prioritás szerinti hívócsoportokhoz rendelését, kényszerített átirányítást rögzített hívások meghallgatását, chat lehetőséget.

A supervisorhoz jelzés érkezik, ha elértük a maximális hívás hosszúságot, vagy ha az ügynök állapota megváltozott.

INTELLIGES HÍVÁS ELOSZTÁS

A Fidelity segítségével korlátlan számú csoport hozható létre (várakoztató csoportok) eltérő naptárral és nyitási időponttal. Minden csoport egy speciális számmal érhető el az IVR segítségével. A beérkező VIP ügyfelek hívásai is külön prioritással kezelhetők, és különbség tehető a regisztrált és a nem regisztrált felhasználó között.

Az intelligens elosztás funkcióval az ügynökök csoportosíthatók tapasztalat, prioritás és profil, vagy szakterület szerint, akár a csoporton belül is. Egy ügynök több csoporthoz is hozzá rendelhető és minden csoportban más-más szerepet tölthet be. Az ügynökök prioritása megadható az ügyfelek és a beérkező hívások alapján is. Ebben az esetben a CLIP segítségével mindig ugyanahhoz az ügyintézőhöz kerül az ügyfél.

Ha minden vonal foglalt, akkor tartáshang, szöveg vagy zene állítható be, de akár a becsült várakozási idő is megadható. A hívó visszahívást is kérhet egy ügynök felszabadulásakor.

A sorba állítható hívások száma az aktív ügynökök számától függ. Ha egy sor túl hosszú, akkor a supervisor megváltoztathatja a hívások ésszerű elosztását, vagy egy új ügynököt regisztrálhat a hívásokhoz.

JELENTÉS & STATISZTIKA

A jelentési és statisztikai modul tökéletes analízist és betekintést tesz lehetővé a contact center funkcióiba és működésébe: fogadott és nem fogadott hívások, sorban álló hívások stb. Chat és e-mail statisztikák, az ügynökök tevékenysége és aktivitása, hatékonysága.
A jelentések automatikusan is kinyomtathatók, vagy elküldhetők e-mailben. Exportálhatók Excel, PDF, TXT… formátumban.
Különféle szűrők alkalmazhatók a statisztikákban: dátum, idő, stb.

 

MINŐSÉGI SZOLGÁLTATÁS

A faliújság modul megjeleníti a legfontosabb információkat a call center működéséről és a szolgáltatások minőségéről.
Bármilyen böngészőből elérhető (PC, TV, okos telefon, tablet) és két fő képernyőből áll,
– Általános nézet: analitikai és kumulált adatok. (Szolgáltatások minősége, összes hívás).
– Részletes nézet: egyedi adatok felhasználókról hívásokról, sorba állításokról.

WEBES NYOMTATVÁNYOK

Egy intuitív eszköz segítségével létrehozhatók és alkalmazhatók a különféle webes scriptek és formanyomtatványok. Ez segíti az ügynökök munkáját a kimenő kampányokban és lényegesen növeli a hatásfokot.
Az adatok importálhatók meglévő fájlokból, a frissített információk pedig Excel táblázatba exportálhatók.

FIDELITY CONTACT CENTER egy kulcsrakész megoldás, mely egy kliens- szerver architektúrára épül webes vagy Windows alapú szoftveralkalmazásokkal, CTI integráció a felhasználó alközpontjával, SQL DB és SIP/IVR technológiával.

Az e-mail elosztási modul lehetővé teszi a levelek automatikus küldését a különböző csoportoknak, miközben a telemarketing csoportok kimenő kampányokat bonyolítanak. A hívás utáni felmérés lehetőségével megbizonyosodhatunk a hatékonyságról és az ügyfelek elégedettségéről

FIDELITY TELEMARKETING

Opcionális modul főként kimenő kampányokhoz tervezve. Automatikus tárcsázással és intelligens feldolgozással.
Különféle automatikus tárcsázási módozatokat támogat. A környezetnek és az adott szektornak megfelelően. Predikatív tárcsázás, gombnyomásos tárcsázás, hangerő szabályozás és további hatékonyság növelő funkciók.
Lehetővé teszik a kampányok követését. Az adatok, melyek szükségesek a hatékonyság elemzéséhez, egy SQL adatbázisba kerülnek tárolásra a későbbi feldolgozásig.

FIDELITY SKY (CLOUD)

A Fidelity Cloud a Fidelity megodás tökéletes felhő alapú párja, mely nem igényli külső szoftver telepítését. A szerver és az adatok a felhőben érhetők el. A PBX és a telefonvonalak a felhasználói oldalon, vagy a felhőben szerepelnek.
A felhasználók és a suprevisorok a web-en keresztül, lépnek be. Az adatok és jelentések a felhőben tároltak és onnan e-mailben küldhetők.
Azoknak a felhasználóknak ajánlott, akik minimalizálni szeretnék a belépési költségeket és fontos számukra a mobilitás és az egyszerű kezelhetőség

 

Bővebb információért hívja ügyfélszolgálatunkat.